FOTOGRAFIA LIFESTYLOWA

.

Idea jest prosta – potrzebujesz lifestylowych zdjęć Twojego produktu –
napisz do mnie.
Tego typu zdjęcia na dobre zadomowiły się w internecie
i materiałach marketingowych.
Są wystylizowane, choć przedstawione w sposób naturalny.
To nie jest produkt na białym tle pokazany z kilku stron.

.

1) Jeśli moja stylistyka do Ciebie przemawia.
Ustalimy szczegóły tego, jak wyglądać mają zdjęcia.
W jakim klimacie mają być, w jakiej ilości, kolorystyce.
Jaki wizerunek swojej marki chcesz pokazać.

2) Wyślij do mnie produkt. Ja przygotuję aranżację –
biorę na siebie dobór rekwizytów, odpowiednie miejsce, oświetlenie.


3) Odbierz wysokiej jakości, profesjonalne materiały –
najprostszy i najszybszy sposób na to, by bez umawiania się,
dojazdu czy wynajmowania kosztownego miejsca na sesję,
stać się posiadaczem fotografii,
którą wykorzystasz zarówno na fb czy instagramie
jak i w druku (od tablic reklamowych po ulotki) 

.

.

Piękna, praktyczna, potrzebna – to efekt Waszej pracy – rzecz materialna.
Produkt, który ja chcę pokazać na zdjęciach jak najlepiej – niebanalnie.

Sama kupuję. Nie lubię, gdy coś sprzedaje mi się nachalnie.
Jednak lubię się inspirować, wybieram rzeczy, z którymi czuję miętę.
Które do mnie pasują.

Wiem jak rozpoznać je w gąszczu innych „artykułów” na białym tle,
bo po prostu mi się podobają.

Pokazane są tak, jak będą ze mną potem funkcjonować w codzienności.
Zwyczajnie ale ładnie. Cała internetowa sprzedaż bazuje na zdjęciach.

Jeśli ten rodzaj przekazu do Was przemawia, zapraszam dalej 🙂

.